niedziela, 14 września 2014

Rimmel Colour Rush, szminka w kredce

Dzisiaj co nieco o produkcie, który kupiłam już jakiś czas temu, bo w maju.  A mowa tutaj o szmince w kredce Rimmel.
Swoją Lasting Finish Colour Rush Intense Colour Balm zakupiłam w kolorze 600 ON FIRE, w drogerii Superdrug. Za 2,5g produktu zapłaciłam £5,99.
Z tego co wyczytałam w Polsce będą one dostępne od listopada.
Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do szminek w kredce, ale ta skradła moje serce, począwszy od koloru który jest przepięknym głębokim różem, wchodzącym w krwistą czerwień. Pigmentacja jest ok, ale to co mnie zaskoczyło najbardziej to to, że faktycznie nawilża usta, bo w końcu jakby nie patrzeć ma być to balsam do ust, mimo wszystko kredki kojarzą mi się z wysuszonymi ustami ;p w tym przypadku jest super. Trwałością również mnie zaskoczyła, bo utrzymuje się na ustach ładnych parę godzin.
Opakowanie jest zgrabne i poręczne, nie mam żadnych zastrzeżeń ;-)
Na dodatek odcieni jest całkiem sporo, także każdy znajdzie coś dla siebie ;-)

Minusy:
- yyy... nie dostrzegam ;-)

Plusy:
- nawilża
- cudowne kolory
- poręczne opakowanie
- dobra pigmentacja
- trwałość


Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. mam ta kredke, ale w innym odcieniu :)
    tez bardzo ja lubie, jest to bardzo dobra kredka/pomadka w super cenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor świetny,teraz lubuję się w takiej kolorystyce na ustach :D kredki jeszcze nie miałam,ale wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Nie miałam jeszcze takiej pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuję się na Twoich ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolorek, u kogoś mi się podoba, ale sama takich mocnych pomadek nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek, jeszcze nie miałam takiej z Rimmela :) Muszę najpierw wymęczyć moją Clinique :D

    OdpowiedzUsuń