piątek, 19 września 2014

Haul Zakupowy: Bershka, Pull&Bear, H&M, Make Up Revolution...

Jak pisałam w poprzednich notkach, we wtorek zaczyna się mój 3-tygodniowy urlop, który spędzimy w Polsce i w Hiszpanii. Na dzisiaj po pracy zaplanowałam iść do miasta i zrobić zakupy. Chciałam kupić troszkę letnich ciuchów, ale niestety już praktycznie nic nie zostało z letnich kolekcji. Ale coś tam sobie kupiłam ;-) Przecen nie było - a szkoda ;-) Odwiedziłam sklepy takie jak Bershka, H&M, Pull&Bear, Primark, weszłam również do Charity Shop'u w poszukiwaniu kawałku materiału w czerwoną kratę, ale wyszłam z sukienką ;-)  Zapraszam na mój haul!

W tej bluzie zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;-) - Bershka

Zwykły szary sweterek zapinany na guziki - Bershka

Bershka

Bershka

W H&M była promocja "kup jedną parę, drugą dostaniesz na pół ceny" więc wzięłam dwie pary rurek ;-) - H&M

H&M

H&M

Pull&Bear

Pull&Bear

Maxi Sukienka ze sklepu ze sklepu charytatywnego - Charity Shop

Jak widać odwiedziłam też polski sklep i zrobiłam szybkie 'zakupy' ;-)

Sześć par kolczyków przecenionych na 2 funty - Peacock

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie weszła do Superdrug by poszperać w szafie Make Up Revolution! W moje łapska wpadła paletka 'Welcome to the Pleasuredome', korektor 'Focus&Fix' i bronzer. - Superdrug

Tę koszulkę kupiłam dwa dni temu od razu gdy ujrzałam Hogwart (tak, jestem fanką Harry'ego Potter'a) - Primark

To by było na tyle z moich zakupów, a uwierzcie mi że to nie lada wyczyn dla mnie, bo nienawidzę kupować ciuchów! ;-)


Teraz zabieram się za mycie pędzli i do łóżka z herbatką i książką ;-) Trzymajcie się! Pa!

11 komentarzy:

  1. Muszę w końcu coś wypróbować coś z Make Up Revolution, jeszcze nic mi w ręce nie wpadło. Koszulka z logo Hogwartu boska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko super !! :D Buciki przepiękne wręcz♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości, zwłaszcza kolorówka :) Też chciałabym mieć dostęp do Make Up Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne zakupy ; ) Sliczna trzecia bluzeczka :3
    Pozdrawiam , Ilonciaa
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta bluza :) ostatnio zamówiłam sobie paletkę do brwi z Make Up Revolution :) te kosmetyki cieszą się dużą popularnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Postanowiłam, że spytam bo nie wiem czy dobrze sprawdziłam - jak długo średnio są czynne centra handlowe i sklepy odzieżowe w Anglii? bo chyba nie do 21-22 jak w PL?

    OdpowiedzUsuń