środa, 17 września 2014

Glossybox unboxing wrzesień 2014

Hej, w poniedziałek wracając z pracy zauważyłam pudełeczko leżące koło skrzynki, od razu rozpoznałam w nim mój Glossybox!

Dla przypomnienia jest to co miesięczna subskrypcja pudełeczka z kosmetykami, za którą płacimy £10 każdego miesiąca i otrzymujemy pudełko w którym znajdujemy 4-5 kosmetyków - niespodzianek ;-) 
Bez zbędnego gadania pokazuję wam co znalazłam w tym miesiącu w moim box'ie ;-)
Dodatkowo napomknę, że w tym miesiacu pudełko jest zaprojektowane przez Karen Millen, więc dodatkowo dostajemy £25 OFF przy zakupach za minimum £150 (nie, dzięki.. ;D )




No to zaczynamy ;-)
1. ModelCo MORE BROWS Fibre Gel
full size product
price: £14,95 / 3,5ml
shop at: modelcocosmetics.com
Nigdy wcześniej nie używałam żelu do brwi w takiej formie, więc jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi. Nigdy chyba wcześniej nie słyszałam o tej firmie, ale cena trzeba przyznać jest wysoka ;-)

2. L'Oreal Professionnel Mythic Masque
75 ml
price: £15,50 / 200ml , £7 / 75ml
Również jestem ciekawa jak się sprawdzi, producent opisuje, że nakładamy maskę na zwilżone włosy, na 3 minuty a potem zmywamy, dodatkowo - cudownie pachnie ;-)

3. SkinPep Enzyme and Acid Peel and Peeling Gel
samples
price: peeling gel £89,99 / 180ml , £3,05 / 3,5ml
eye cream £44,99/15ml , £6,49 / 2ml
shop at: skinpep.com
Muszę przyznać, że ceny są hmmm... duże więc czegoś już tutaj trzeba się spodziewać, spójrzcie nawet na ceny próbek, sporo kasy ;-)

4. Nails inc Westminster Bridge Matte Top Coat
full size product
price: £12 / 10ml
shop at: nailsinc.com
Nigdy nie miałam żadnego lakieru tej firmy, chociaż rzuca mi się ona w oczy w drogeriach, jest okazja by wypróbować ;-) matujący top coat... zobaczymy ;-) Cena też spora.


5. Vichy Normaderm Night Detox and Hydrating Care
3 ml each
price: day cream £12 / 50ml , £2 / 3ml (ebay)
night cream £15,50 / 40ml , £2 / 3ml (ebay)
shop at: boots.com
Bardzo się ucieszyłam na widok tych próbek, ponieważ miałam żel do mycia twarzy Vichy Normaderm i byłam nim zachwycona, na pewno od razu zacznę próbować kremów, mam nadzieję, że się sprawdzą i będę mogła zakupić pełnowymiarowe produkty ;-)

To by było na tyle z mojego box'u, jeszcze tylko szybkie podsumowanie cenowe i uciekam.

Subskrypcja Glossybox: £10
Łączna wartość produktów: £50,54

ale to oczywiście nie chodzi o te pieniądze, ale o to ile produktów jesteśmy w stanie sobie przetestować, sprawdzić... takich jakich w życiu byśmy nie kupili ;-)

6 komentarzy:

  1. Najbardziej przypadla mi do gustu maska do wlosow oraz zel do brwi ;)

    nigdy nie subskrybowalam tego typu pudeleczek ;) nie jestem do konca przekonana czy warto. wole ta £10 przeznaczyc na cos konkretnego, choc widze ze nie wkladaja do pudelek byle co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten matujący top coat :) Fajny produkt, jestem z niego zadowolona! :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to pudełko jakoś by mi nie satysfakcjonowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej bym się cieszyła z top coat'u ;) Już chciałam zamówić pudełeczko ostatnio, ale coś mnie powstrzymało :) Wolę chyba wydać tą kasę na coś czego naprawdę chcę :)

    OdpowiedzUsuń