czwartek, 18 września 2014

Collection 2000, Lasting Perfection Concealer (korektor do twarzy)

Hej Kochani! Juz jutro lub pojutrze będę musiała przysiąść i napisać kilka postów na zapas, które będą pojawiały się automatycznie na blogu, ponieważ już we wtorek lecimy do Polski, a w sobotę bierzemy ślub, i myślę że nie będę miała zbytnio czasu by cokolwiek napisać. Następnie wybieramy się na 10 dni do Hiszpanii i również nie mam pojęcia czy będziemy mieć internet! Muszę więc coś przygotować, by nie było tu tak pusto przez 3 tygodnie ;-)

Dzisiaj chcę się z Wami 'podzielić' moim ulubionym korektorem, który używam głównie pod oczy i by rozświetlić twarz. (obszar T)
Mowa o Lasting Perfection Concealer z Collection 2000.

Zacznę może od opakowania, które jest raczej normalne jeśli chodzi o tego typu korektory. Jak widać napisy starły się z 'buteleczki' więc można nagle zapomnieć czego się używa jeśli się ma więcej podobnych produktów ;-) Oryginalnie wygląda on tak:

Ja swój mam o odcieniu 1 FAIR i to jego polecam, jeśli chcecie go głównie używać pod oczy. Muszę zaznaczyć że jest świetnie kryjący i długotrwały, jestem w trakcie drugiego opakowania i na pewno zakupię trzecie, czwarte i dziesiąte. Cena jest śmiesznie mała za tak dobry produkt. Skoro o cenie mowa, to w Polsce kosztuje on około 20 zł, na wyspach wydamy za to niecałe 4 funty.

Używam go w bardzo prosty sposób, po nałożeniu podkładu na twarz, 'stempluje' nim pod oczami i wklepuję beauty blenderem bądź pędzlem (robię to również na powiekach by wyrównać koloryt). Nie zapominajmy również o tym by przypudrować miejsca gdzie nałożyliśmy korektor, w przeciwnym wypadku będzie on nam się 'ruszał' i nieładnie zbierze w załamaniach.

Minusy:
- napisy scieraja sie z opakowania

Plusy:
- niska cena
- świetnie kryje cienie pod oczami, zaczerwienienia, niedoskonałości
- bardzo trwały
- idealny jako baza pod cienie

Polecam wszystkim którzy go jeszcze nie wypróbowali.
PS. Wczoraj zamówiłam kilka pędzli GlamBrush, posiada je którać z was? co możecie o nich powiedzieć? ;-)

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jakby się sprawdzał u mnie :) Ja teraz używam Pro Longwear z MACa i uwielbiam go :D
    Czego używasz do utrwalenia korektora? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam ten z MACa ale ten z Collection 2000 uwazam ze jest lepszy! ;-) a utrwalam jakimkolwiek pudrem jaki mam pod ręką ;d

      Usuń
  2. widzę, że korektor naprawdę godny polecenia ;)
    wszystkiego dobrego z Okazji Ślubu :** By ten dzień był najpiękniejszym :*

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie go sobie zamówiłam i czekam aż przyjdzie. ciekawe czy u mnie też się dobrze spisze, ale za taką cenę warto wypróbować. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń