piątek, 1 sierpnia 2014

Projekt denko #2

Poprzednie i przy okazji swoje pierwsze denko robiłam 1,5 miesiąca temu, nie uzbierałam zbyt dużo w tym miesiącu, ale zawsze coś ;-)

Mój pierwszy projekt denko możecie znaleźć tutaj.

Real Techniques, Miracle Complexion Sponge - gąbka do makijażu.
kupiona w: Superdrug (UK)
cena: £5,49
Była to moja pierwsza gąbeczka do makijażu, chciałam zakupić coś tańszego zanim zdecyduję się na oryginalnego Beauty Blendera. Spisywała się super, dużo lepiej nakładało się nią podkład niż palcami czy pędzlem (z drugiej strony jeszcze nie zainwestowałam w żaden pożądny pędzel do podkładu). Czemu moja gąbeczka umarła? przy jednym z myć cała mi się podarła + właśnie doszedł wtedy do mnie mój Beauty Blender. Mimo wszystko polecam w 100% ;-)
Czy kupię ponownie? Nie, ponieważ posiadam coś lepszego i niezastąpionego! ;p

NIP+FAB, Energy Boost Body Wash 
kupiony w: TK MAXX (UK)
cena: oryginalna £8,99 a ja kupiłam za £4,99
Skusiłam się na ten żel pod prysznic ze względu na jego cytrusowo-orzeźwiający zapach, po prostu cudowny. Po umyciu się nim czułam sie jeszcze bardziej świeża niż po użyciu czegoś innego. Na dodatek ogromna butla bo aż 500ml ! Jedyną wadą była jego zbyt wodnista konsystencja, ale to nie musi być minus jeśli używamy gąbki do mycia. 
Czy kupię ponownie? Jeśli gdzieś go wyhaczę w Tk Maxx to na pewno!

Dermika, maseczka do twarzy Alabaster superwygładzająca
kupiona w: Polski sklep (UK)
cena: oryginalna 4,50zł a ja zapłaciłam £2,99 ! (zdzierstwo ;p)
Kupiłam z ciekawości, nie często używam maseczek, akurat wczoraj zużyłam ją do końca i jakoś nie widzę by cokolwiek zmieniło się z moją buzią.
Czy kupię ponownie? Raczej nie.

 Soap & Glory, Glad Hair Day Shampoo
kupiony w: Boots (UK)
cena: £5
Pisałam już o nim w mojej pielęgnacji włosów, więc skopiuję swoją nie zmienioną o tym szamponie opinię:
Po pierwsze, zakochałam się w zapachu, którym kosmetyki z Soap&Glory po prostu zabijają! Szampon jest w swojej konstyntencji dosyć gęsty, przez co można by pomyśleć, że będzie mało wydajny. Ja osobiście nakładam sobie troszkę na zagłębienie dłoni i rozrabiam z małą ilością wody, dużo łatwiej się go wtedy nakłada.
Szampon zawiera ekstrakt z malin i glicerynę które są odpowiedzialne za połysk, panthenol i phytantriol za wzmocnienie i ochronę, pro-witaminę B5 za nawilżenie i wzmocnienie, nie zawiera parabenów, zawiera oleje naturalne m.in. olej kokosowy.
Czy kupię ponownie? Mimo że był super to raczej popróbuję nowe produkty ;p (ah te kobiety ;d)

Garnier, Micellar Cleansing Water
kupiona w: Boots (UK)
cena: oryginalną ceną wtedy było £4,99 ale była przecena na £2,99
Jest to mój ulubiony demakijaż, kocham tę wodę i mam zamiar zrobić o niej osobną notkę z recenzją. Jest bezzapachowa i cudownie usuwa makijaż!
Czy kupię następne opakowanie? JUŻ MAM! i kupię jeszcze następne ;p

Be Beauty, micelarny żel do mycia twarzy
kupiony w: Biedronka (PL)
cena: 4,99zł
Trzymałam go pod prysznicem do zmycia makijażu i ogólnie do mycia buzi, nakładałam go dosyć sporo, czasami po 2-4 razy i myłam buzię ale mimo wszystko wciąż miałam "jeszcze trochę" makijażu na twarzy, nie mówiąc już że wychodziłam z pod prysznica z ogromną "pandą" pod oczami. Jak dla mnie za słaby, chociaż zapach miał cudowny ;-)
Czy kupię ponownie? Nie.

LYNX, Attract for her Body Spray
kupiony w: Sainsbury's (UK)
cena: £1
LYNX w Anglii to odpowiednik polskiego AXE. Dezodorant ślicznie pachniał, ale ja raczej nie jestem "dezodyrantową dziewczyną" ;p wolę antyperspiranty w sztyfcie czy w kulce.
Czy kupię ponownie? Tak, jeśli miałby posłużyć jako odświeżacz powietrza ;d

Indeed Labs Hydraluron moisture boosting facial serum
kupiony w: Boots (UK)
cena: oryginalna cena £24,99 ale kupiłam po promocji za £16,99
Przecudowne serum do twarzy które diametralnie zmieniło moją buzię! To małe opakowanie 30ml wystarczyło mi na ponad 3 miesiace codziennego podwójnego aplikowania na twarz (rano i wieczorem). Nie mam słów by opisać ten produkt... polecam w 100%
Czy kupię ponownie? Teraz obecnie używam Effaclar Duo+ z La Roche Posay ale na pewno kupię ponownie Hydraluron!

Tisane, balsam do ust
kupiony w: Apteka Rumiankowa (PL)
cena: 9,95 zł
Jest to mój ulubiony balsamik do ust, zawsze będę do niego wracać.
Czy kupię go ponownie? Już przywiozłam sobie jedno opakowanie z Polski, ale na pewno na tym się nie skończy ;-)

Matrix Essential, Sleek Look Shampoo
kupiony w: TK MAXX
cena: £5,99
O nim również wspomniałam kiedyś w swojej pielęgnacji włosów.
Jest to kosmetyk profesjonalny, który nawilża nasze włosy i chroni je przed wilgocią. W składzie znajdziemy argininę która działa wygładzająco na włosy puszące się. Wskazany dla włosów matowych i suchych.
Byłam z niego bardzo zadowolona, włosy są takie 'lejące się' i nie puszą się ;-) a co ważne, jest niesamowicie wydajny.
Czy kupię ponownie? Za każdym razem gdy jestem w Tk Maxx to go szukam ale póki co to go nie ma ;(

To by było na tyle, jeżeli chodzi o moje skończone produkty, dajcie znać czy miałyscie którys z tych produktów? 



3 komentarze:

  1. Micelarny żel z Biedronki u mnie też się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  2. spore to denko ;) ogólnie nie miałam jeszcze żadnego produktu z wyżej wymienionych i ogólni są mi nieznane,nigdy o nich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spore denko, ja uwielbiam pędzel H51 do podkładu od Hakuro, choć mam oko na H50S :)
    U mnie niezastąpiony micel to Bioderma, zaczęłam już trzecią ogromną butlę :)
    Jak będziesz miała chwilkę wpadnij do mnie
    http://dontcallmeperfect.blogspot.com/
    Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń