sobota, 2 sierpnia 2014

Moje pedzle Hakuro

Wczoraj dostałam paczuszkę na którą czekałam z niecierpliwością, była to paczuszka z Polski, zamówienie ze strony makeupbox.pl, a dokładniej pędzle Hakuro. Bardzo długo zwlekałam by zakupić lepsze pędzle, ciągle kupując byle jakie i obserwując jak leci z nich włosie albo zauważając, że robią się coraz bardziej szorstkie z dnia na dzień. (Nie licząc pędzli z Real Techniques które są super ;-))
Generalnie myślałam, że pędzle Hakuro są dużo droższe, z tego co kiedyś podsłyszałam, to że za taki pędzel trzeba zapłacić ok 80zł a wchodząc na stronę by je zamówić pozytywnie się zaskoczyłam widząc ceny 20-40zł za pojedyńczy pędzel. Myślę, że skompletowałam swój "początkujący zestaw".
Muszę dodać, że byłam bardzo zadowolona ze sklepu internetowego makeupbox, gdyź po zaksiegowaniu wpłaty, paczka doszła do mnie w ekspresowym tępie (z Polski do UK).

Hakuro – polska marka oferująca wysokiej jakości pędzle do makijażu w bardzo przystępnej cenie. Pędzle świetnie sprawdzają się nie tylko w rękach profesjonalistów. Ich pozytywne walory szybko docenią również początkujące użytkowniczki i miłośniczki wizażu. Producent w swoim asortymencie posiada bogatą gamę pędzli do podkładu, różu, cieni czy eyelinera. Hakuro oferuje również szeroki wachlarz pędzli do pudru. Pędzle wykonane zostały z wysokiej jakości antyalergicznego włosia naturalnego (kozy, kucyka) jak i włosia syntetycznego, zróżnicowanego pod względem kształtu, długości i gęstości. Trwałość pędzli czyni je niezawodnym produktem do codziennego użytku. Pędzle zakończone zostały eleganckim, bardzo dobrze leżącym w dłoni czarnym trzonkiem. Każdy makijaż wykonany przy pomocy tak precyzyjnych i odpowiednio wyprofilowanych narzędzi będzie przykuwał uwagę swoją estetyką i pomysłowością. Pędzle Hakuro usprawniają cały proces tworzenia makijażu, oszczędzając przy tym Twój czas i pieniądze.

 Hakuro H69
włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 14,8cm
Służy do nakładania kosmetyków kremowych konsystencji oraz kosmetyków mineralnych. Pędzel jest również polecany do nakładania cieni w załamanie powieki oraz ich rozcierania.
Trzonek jest wykonany z naturalnego drewna.

Hakuro H85
włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 16,2cm
długość włosia: 0,5-0,7cm
Służy do malowania kresek na powiece oraz modelowania brwi.
Trzonek pędzla wykonany z naturalnego drewna.
PS. Już teraz żałuję, że nie zamówiłam ich dwóch! (tylko 11zł !)

Hakuro H13
włosie: naturalne
całkowita długość pędzla: 18cm
długość włosia: 3,5cm
Pędzel do nakładania rozświetlaczy na kości policzkowe. Może być stosowany do nakładania różu lub konturowania. Rozprowadza produkt nie pozostawiając smug.
Trzonek pędzla wykonany z naturalnego drewna.

Hakuro H14
włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 19,5cm
długość włosia: 4cm
Pędzel do nakładania różu lub kosmetyków brązujących (idealny do konturowania)
Trzonek pędzla wykonany z naturalnego drewna.

Hakuro H21
włosie: naturalne
całkowita długość pędzla: 18cm
długość włosia: 3,3cm-2cm
Pędzel idealny do nakładania różu/bronzera.
Trzonek pędzla wykonany z naturalnego drewna.

Hakuro H50
włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 17cm
długość włosia: 3cm
Gęste włosie, bardzo miłe w dotyku (o tak!) Pędzel do nakładania podkładów o płynnej konsystencji oraz kosmetyków mineralnych.
Trzonek pędzla wykonany z naturalnego drewna.

Hakuro H55
włosie: syntetyczne
całkowita długość pędzla: 17,5cm
długość włosia: 4cm
Pędzel do nakładania pudrów sypkich, mineralnych, prasowanych czy brązujących.
Trzonek pędzla wykonany z naturalnego drewna.

No więc to już cały mój zestaw pędzli Hakuro, który uważam że jest na dzień dzisiejszy kompletny.
A czy wy posiadacie jakieś pędzle z Hakuro? Jaki jest wasz ulubiony pędzel?

4 komentarze:

  1. mam na razie tylko pędzel H51 z Hakuro,ale myślę nad tym H24 lub H21 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie posiadam żadnego pędzla Hakuro ;)
    Bardzo fajny zestaw skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. H13 i H14 wyglądają zachęcająco :) Mam trochę pędzli Hakuro ale tych dwóch jeszcze nie :) Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też się przymierzałam do kupna, ale tak jakoś wyszło, że zapomniałam,.. ;)

    OdpowiedzUsuń