wtorek, 19 sierpnia 2014

Glossybox unboxing sierpień 2014

Hej! Wczoraj otrzymałam czwarte już pudełko subskrypcji Glossybox. Dla tych którzy nie wiedzą co to takiego: jest to co miesięczna subskrypcja pudełeczka z kosmetykami, za którą płacimy £10 każdego miesiąca i otrzymujemy pudełko w którym znajdujemy 4-5 kosmetyków - niespodzianek ;-) 
Bez zbędnego gadania pokazuję wam co znalazłam w tym miesiącu w moim box'ie ;-)



1. Lalique, L'Amour
price: £67 / 50ml
shop at: boots.com
Nie lubię dostawać próbek perfum, ten na dodatek nie pachnie zbyt specjalnie.. także nie byłam zadowolona z tego 'produktu'.

2. Essence, I love extreme crazy volume mascara
full size product
price: £2,79 / 12ml
shop at: essence.eu/en/store-finder
Szczotka bardzo mi się podoba, przypomina mojego starego ulubieńca z Avonu ;-)

3. Yves Rocher, Pink Nail Polish
price: £3,60 / 3ml
shop at: yves-rocher.co.uk
Malutka buteleczka lakieru, z malutkim pędzelkiem, w opisie napisane "Birthday Bonus" (urodziny mam za niecałe 2 tygodnie) więc podejrzewam, ze chodzi o moje urodziny xd ciekawa jestem jak będzie wyglądać na paznokciach.

4. Figs & Rouge, Mini Hand Cream
price: £3,95 / 20ml
£6,95 / 80ml (full size)
shop at: feelunique.com
Cudownie pachnący i o świetnym składzie krem do rąk, jeżeli się sprawdzi, na pewno sprawię sobie full size, który wcale nie jest tak drogi ;-)

5. Philip Kingsley, Elasticizer
price: £8,50 / 40ml (ebay)
£38 / 250ml (full size)
shop at: lookfantastic.com
Jest to odżywko-maska do włosów którą nakładamy na 10-20 minut przed umyciem włosów po uprzednim ich zwilżeniu. Cena spora, może jest dobry ;p

6. Kryolan for Glossybox, Highlighter Cashmere
full size product
price: £12,95 / 4,5g
shop at: kryolan.com
Słyszałam o nim nie jeden raz, jestem bardzo jego ciekawa, nigdy nie używałam rozświetlaczy w kremie, ten zapowiada się ciekawie. Na dodatek nie należy do najtańszych.

PODSUMOWANIE CENOWE:
Subskrypcja Glossybox: £10
Łączna wartość produktów: £31,79

Nie liczyłam próbki perfum oraz postarałam się znaleźć ceny produktów o mniejszej pojemności jakie z resztą dostałam. Nie jestem zbytnio zadowolona z tego, że w tym miesiącu otrzymałam tylko dwa produkty full size, ale zobaczymy jak wszystko się spisze. ;-)

2 komentarze:

  1. Kryolan ciekawie wygląda :) Lakierów z Yves Rocher nigdy nie próbowałam i chyba nie będę, jedyne co od nich lubię to żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem tym razem bez rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń