czwartek, 21 sierpnia 2014

Moje kosmetyczne nowości - zakupy.

Hej, dawno nie pisałam o żadnych nowych kosmetykach które nabyłam, a troszke się tego zebrało w ciągu ostatniego miesiąca. Myślałam by niedługo zrobić rozdanie, więc bądźcie czujne ;-)
Zaczyna dopadać mnie mały stres - właśnie dotyczący makijażu, a dokładnie w dzień mojego ślubu. Jako że mieszkam na codzień w Anglii, a ślub odbędzie się w Polsce, to nie mam aż takiej możliwości by wszystko załatwić jak tego chcę i właśnie dlatego, poprosiłam żonę mojego chrzesnego by umówiła mnie ze swoją makijażystką i fryzjerką. Na szczęście zdążymy zorganizować próbny makijaż, więc zobaczę, czy będzie się on odpowiednio dobrze prezentował i czy oczywiście wytrzyma cały dzień. W dzień próbnego makijażu, który będzie wykonany rano, czeka nas 3-godzinna podróż samochodem, ostatnia przymiarka sukni i pewnie parę drinków wieczorem, czyli idealny dzień by przetestować makijaż ;-) Fryzurę chcę bardzo prostą - nic wymyślnego.
No to jedziemy z moimi zakupami kosmetycznymi ;-)
Jak zwykle postaram się napisać wam ceny oraz sklepy w których produkty zostały zakupione ;-)

Gdy jakiś miesiąc temu weszłam do dużego Boots'a i zobaczyłam malutką szafę Sleek'a to zaszalałam ;p
Sleek MakeUp i-Divine Eyeshadow Palette - Ultra Matte V2
cena: £7,99
sklep: Boots (UK)
Paletka matowych cieni, najczęściej przeze mnie używany jest beż (obok białego) oraz trzeci od lewej u góry fiolet. Cienie jak na moje tłuste powieki spisują się całkiem nieźle, nie osypują się co jest dużym plusem ;-)

Sleek MakeUp Face Form, Medium 374
cena: £9,99
sklep: Boots (UK)
Paletka do konturowania, bądź z bronzerami/różami (jak kto woli). Ja używam jej jako bronzer czy jako rozświetlacz. Jeden bronzer jest matowy, to nim możemy konturować twarz, chociaż przyznam szczerze, że jeszcze nie próbowałam ;-) PS. Przy okazji możecie zobaczyć mój nowy nabytek! delikatny malutki 3-dniowy tatuaż, który zrobiliśmy sobie z moim narzeczonym (takie same) ;-)

Sleek - Brow Kit, Dark 818
cena: £8,49
sklep: Boots (UK)
Kupiłam i od razu pokochałam. Jest to mój pierwszy kosmetyk do brwi (wcześniej używałam tylko cieni, które też spisywały się świetnie). Tutaj jednak mamy napigmentowany żel + cień, ten duet nie zejdzie z brwi dopóki nie potraktuję go demakijażem lub mokrą husteczką ;-)

MAC - Bronzing Powder, Matte Bronze
cena: £21
sklep: MAC Cosmetics (UK)
Od jakiegoś czasu szukałam matowy bronzer no i na pomoc przyszedł MAC ;p Kolor jest bardzo neutralny, bronz możemy stopniowo przyciemniać nakładając więcej produktu, wygląda przepięknie na twarzy, czego chcieć więcej ;-)

Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner, 01 Black
cena: £7,99
sklep: Superdrug (UK)
Słyszałam o nim na youtube i postanowiłam wypróbować, na dodatek ten matowy słoiczek jest przepiękny ;-) Podczas malowania byłam zachwycona, do czasu.. gdy kreska zaczęła mi się 'pocić', rozmazywać i odbijać... ale jeszcze nad tym popracuję ;-)

Maybelline Color Tattoo 24h, 60-Timeless Black
cena: £4,99
sklep: Boots (UK)
Jestem również posiadaczką koloru 35-On&On Bronze, świetnie kremowe cienie, mam zamiar dokupić parę kolorów, są długotrwałe i super wyglądają na powiece ;-)

Benefit - Watt's Up Highlighter
cena: £24,50
sklep: stoisko Benefit w Debenhams (UK)
Przedwczorajszy zakup, mój pierwszy produkt z tej firmy, chociaż koło stoiska Benefit przechodziłam zawsze z wielkimi oczami, niestety ceny mnie z lekka powstrzymywały. Jest to cudowny rozświetlasz w sztyfcie. Niedługo powinna pojawić się notka z recenzją, które z resztą w końcu zaczną się pojawiać ;-)

Benefit - Hoola bronzing powder
cena: £23,50
sklep: stoisko Benefit w Debenhams (UK)
Kolejny produkt z Benefit, który wpadł w moje ręce razem z stick'iem. Gdy pani przy stoisku malowała moje kości policzkowe rozświetlaczem, dodała do tego ten bronzujący puder, efekt tak mi się spodobał, że ja głupia musiałam zaraz go dokupić. ;-)

No i dzisiejsze przypadkowe zakupy z Superdrug ;-) Na dodatek było 'kup jeden, drugi za pół ceny' na Maybelline... nie mogłam nie skorzystać ;p
Revlon Colorstay for combination/oily skin, 250 Fresh Beige
cena: £12,49
sklep: Superdrug (UK)
Od dłuższego czasu chciałam kupić ten podkład no i w końcu się zdecydowałam, póki co nic nie powiem na jego temat bo właśnie wyciągnęłam go z reklamówki, pokładam w nim ogromne nadzieje! ;p

 Maybelline Big Eyes Liner Beige&Black
cena: £4,99
sklep: Superdrug (UK)
Miałam zamiar kupić dzisiaj beżową kredkę, ze trafiło się dwa w jednym z czarną to skorzystałam ;-) Również nic nie powiem na temat kredki bo świeżynka ;-)

Maybelline Matte Maker Powder, 10 Classic Ivory
cena: £3,99
sklep: Superdrug (UK)
Co prawda posiadam już matujący puder, lecz jest on sypki. Stwierdziłam że w kamieniu też się przyda, ten wygląda obiecująco ;-)

To by było na tyle, jak mówiłam troszkę się tego uzbierało w ciągu miesiąca. 
Mam zamiar zacząć pisać recenzje produktów, by co nieco przybliżyć wam dane produkty ;-)
Posiadacie któryś z w/w kosmetyków? ;-)


4 komentarze:

  1. jejku ile bronzerów :D na ich temat bardzo chętnie bym przeczytała osobną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo bronzerów, ten z MACa chętnie bym Ci ukradła :D Ciekawa jestem rozświetlasza z Benefitu :) A maty ze Sleeka niestety mi nie służą...:( Co do Colorstay'a pierwszą buteleczka zużyłam do ostatniej kropli ale druga już mi nie służy...:( Szkoda bo bardzo lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości - których niestety nie znam - prócz Revlonu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dziwie się, że jeszcze nie napisalas nic o Lush skoro mieszkasz w Angli:) Jeśli jeszcze nie słyszałaś o tych kosmetykach polecam Ci ich maseczkę cupcake .

    OdpowiedzUsuń