wtorek, 12 sierpnia 2014

Dieta 3D Chili

Hej, trochę nie pisałam ale spowodowane to było, że praktycznie nic się nie działo, głównie pracowałam, w międzyczasie zabookowaliśmy z Dawidem podróż poślubną ;-) Nie mogę nie wspomnieć, że coraz częściej myślę o swoim wyglądzie, bo przecież za 45 dni nasz najważniejszy dzień, a ja zaczynam wymyślać, więc coś z tym postanowiłam zrobić.
O diecie 3d chili czytałam a raczej słyszałam już jakiś czas temu ale jakoś nie po drodze mi było zamawiać tabletki i przygotowywać sobie posiłki. W końcu pewnego dnia usiadłam wpisałam w wyszukiwarce '3d chili' i poczytałam. Przede wszystkim dowiedziałam się, że jest to dieta z Polski!
Wszystkich odsyłam do oficjalnej strony:
Poczytałam poczytałam i zamówiłam.
Do wyboru mamy różne zestawy o których możemy poczytać tutaj.
Ja wybrałam zestaw 3D Chili Turbo w skład którego wchodzą: 180 kapsułek + dieta drukowana.
Za wysyłkę zagraniczną zapłaciłam dodatkowo 15 zł co uważam jest super ceną.
W momencie zamówienia otrzymałam kilka e-maili potwierdzających + dietę elektroniczną! Co było super bo zdążyłam się odrobinkę przygotować, a mianowicie zrobiłam podstawowe zakupy + rozpisałam sobie zakupy na pierwsze 3-4 dni.
Plan Diety na 28 dni z przepisami
Jesz 5 posiłków dziennie wg podanych przepisów
Otrzymujesz jadłospis uwzględniający dedykowane diecie suplementy
Odpowiednie przyprawy wspomagają Twój metabolizm
Dostarczasz organizmowi kwasy Omega-3
Nie jesteś głodna, a mimo to chudniesz. Twój organizm otrzymuje niezbędne składniki odżywcze
Nie jesteś narażona na pojawienie się efektu JO-JO.
Dieta bazuje na przyprawach, posiłki nie są wymyślne, są łatwe w przyrządzeniu.
Na dodatek dieta jest bardzo elastyczna, a raczej mam tu na myśli posiłki, jeśli coś nam zasmakuję, a coś wręcz przeciwnie - nie, to możemy wymieniać obiady z innymi obiadami, możemy nawet jesć codziennie ten sam obiad.
O efektach póki co nie mogę nic powiedzieć, gdyż dzisiaj jest mój pierwszy dzień diety i pół godziny temu wzięłam pierwsze tabletki po czym właśnie zrobiłam sobie śniadanie: kefir z bananem i cynamonem a do tego herbata ze świeżym imbirem. ;-)

Nie ma sensu kopiować nic więcej z oficjalnej strony, polecam wszystkim wejść zapoznać się i myślę że każdy mógłby coś dla siebie znaleźć. ;-)







Jestem ciekawa efektów, którymi na pewno się z wami podzielę już za miesiąc ;-)

7 komentarzy:

  1. Trochę nie wierzę w takie systemy, nigdy się u mnie nie sprawdzało :P Teraz po prostu słucham swojego ciała i wiem że nie potrzebuję czekolady której nie jadłam już tydzień :) największy sukces :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no to czekam na efekty ;) sama się nie skuszę bo nie potrzebuje diety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na przebieg i efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba czas się za siebie wziąć. Od jutra kończę ze słodyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym zrzucić uciążliwe boczki z brzucha, ale niestety za bardzo lubię słodycze i inne przekąski :(
    Czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A swoją drogą z czego Ty chcesz schudnąć, patrząc po zdjęciu profilowym jesteś szczuplutka :P

      Usuń
    2. czarny wyszczupla ;-) ale nie... tak ogólnie to po prostu pamietam jak sie czulam gdy mialam kilka kg mniej i tez przyjemniej sie zakupy robilo no i oczywiscie komfortowo nosilo obcisle ciuchy ;-) nie zamierzam zrzucic 20kg bo bym musiala dostac na glowe ;p ale zauwazylam ze przy tej diecie ucze sie systematycznosci i pewnych zasad , co jest super ;-)

      Usuń