niedziela, 4 października 2015

Zamówienie z MintiShop - Sylveco

Od jakiegoś czasu zainteresowała mnie polska marka kosmetyków Sylveco. Słyszałam, że skład kosmetyków jest bardzo naturalny, więc koniecznie chciałam je wypróbować. Na angielskich stronach ceny były 2-3 razy droższe, więc tak znalazłam stronkę MintiShop, gdzie wyczytałam, że wysyłają towar na cały świat + można płacić przez PayPal - co jest dla mnie najwygodniejsze i bez żadnych dodatkowych opłat. Płacę moją angielską kartą za polskie zakupy w złotówkach ;-)

Na MintiShop jest ogromny wybór różnych marek, których nie dostaniemy stacjonarnie w Polsce, dlatego warto zobaczyć, co tam na nas czeka.

Na paczkę czekałam chyba 3 dni? co jest ogromnym plusem! Wszystko było tak pięknie zapakowane, dodatkowo w paczce znalazłam cukierka krówkę ;-)

Skupiłam się na firmie Sylveco oraz na maskach do włosów, gdyż postanowiłam w końcu zadbać o swoje włosy i je bardzo odżywić, a 24 października umówiłam się do fryzjera na keratynowe wygładzanie włosów ;-)


Revlon Colorstay podkład do cery tłustej, w kolorze 240 medium beige
cena: 29,99 zł
Jest to jeden z moich ulubionych podkładów, w UK kosztuje 11 funtów, w Polsce normalnie 60zł. W ostatniej chwili zauważyłam tę 50% promocję i musiałam ostatecznie dodać do koszyka ;-)

Kallos KJMN BANANA maska bananowa
cena: 12,99 zł / 1000ml
Nigdy wcześniej nie spotkałam się z bananową maską do włosów, cena bardzo niska biorąc pod uwagę to, jaki ogromny słój dostajemy! Doszły mnie również słuchy, że w jednej z szamotulskich drogerii kosztuje ona ponad 40zł; jestem po jednym jej użyciu: zapach jest cudowny, włosy były gładsze i łatwiej się rozczesywały.

Dabur Vatika Night Repair Krem regenerujący na noc
cena: 12,99 zł / 140ml
To był raczej przypadek, że ta maska wylądowała w moim koszyku, ale po pierwszym użyciu, jestem w stanie powiedzieć, że zapach jest piękny! Dawid spał z nosem w moich włosach ;-)

SYLVECO Rumiankowy żel do twarzy
cena: 16,99 zł / 150ml

SYLVECO Łagodny żel do higieny intymnej
cena: 16,99 zł / 150ml

SYLVECO Arnikowe mleczko oczyszczające
cena: 18,50 zł / 150ml

SYLVECO Lniana maska do włosów
cena: 26,20 zł / 150ml

SYLVECO Krem brzozowy z betuliną
cena: 27,99 zł / 50ml
Używam go od 3 dni, ma konsystencje wosku i czuje pod palcami jak bardzo nawilża mi skórę, ale coś więcej będę mogła powiedzieć po dłuższym jego używaniu. Nakładam go jednak na noc, ponieważ nie uważam by nadawał się pod makijaż.


SYLVECO Oczyszczający peeling do twarzy
cena: 18,99 zł / 75ml
Po pierwszym użyciu zakochałam się w jego zapachu! Skrzyp polny z drzewem herbacianym... wąchałam swoje ręce cały czas ;-)

SYLVECO Łagodzący krem pod oczy
cena: 27,59 zł / 30ml

To by było na tyle z moich zakupów, jestem bardzo zadowolona póki co, wszystko się okaże jednak po dłuższym używaniu kosmetyków, pokładam w nich jednak wielką nadzieje, tym bardziej, że wcale nie są to produkty z wysokiem półki cenowej ;-)

Teraz uciekam oglądać x factor... i koniec weekendu ;-)
Pa!

6 komentarzy:

  1. Szamotuły miasto biznesu więc ceny wysokie 😂
    buziaki dla Was! 😚

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby kosmetyki sprawdziły się! :) A córa jest prześliczna - aż nie mogę doczekać się, kiedy będę miała w ramionach swoje maleństwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozna wiedziec ile kosztowala wysylka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bananowa nadająca połysk maseczka do zniszczonych włosów możesz zrobić sama! Wystarczy jeden bardzo mocno przejrzały banan, 1 łyżeczka jogurtu naturalnego lub mleka pełnotłustego. Czas trzymania od 20 do 30 minut. Banana nigdy nie rozgniatamy widelcem, bo nie wydłubiemy go z włosów ;) możemy go zmiksować dodając odrobinę jogurtu bądź mleka. Ale może obciążyć cienkie włosy.

    OdpowiedzUsuń