środa, 21 października 2015

Liebster Blog Award 2015

Hej wszystkim, jak mogliście zauważyć.. co nieco się tu zmieniło, począwszy od adresu blogu, przez kolorystykę... no i doszedł również nowy 'autor' na blogu, którym jest mój mąż ;-) Postanowiliśmy przerobić mój blog na blog rodzinny, myślę że parę spraw pisanych z jego punktu widzenia, będzie dużo dużo ciekawsze. Na dodatek i tak jesteśmy w tym wszystkim razem ;-) Leah jeszcze pisać nie umie, więc będzie nas dwoje ;-)

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award 2015 przez : jasiowyświat : dziękujemy bardzo!
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A pytania które otrzymałam są następujące:

1. Największy uśmiech na Twojej twarzy wywołuje..?
Mój mąż ;-) To jak po tylu latach, po tym czasie spędzonym razem, jest ciągle tak samo, nadal mnie pociesza, rozśmiesza, zaskakuje.. to jest dla mnie bardzo ważne. Wkłada całego siebie w naszą rodzinkę.

2. Skąd wzieła się Twoja nazwa bloga?
Kotwiczki, bo nazywamy się Kotwica. ;-)

3. Co chciałabyś w sobie zmienić?
Chciałabym umieć być bardziej zmotywowana i mieć wiecej cierpliwości do pewnych spraw,

4. Kawa czy herbata?
Herbata.

5. Osoba, którą podziwiasz i jest Twoim autorytetem, to?
Nie ma takiej osoby. Sama siebie odkrywam, uczę się na błędach i nie mam wzoru do naśladowania.

6. Jaka jest Twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
"Tom and Jerry" oraz większość bajek Hannah Barbera ;-)

7. Czy masz jakieś ulubione hasło motywacyjne?
Nie nazwałabym tego motywacyjnym hasłem, ale bardzo mocno trzymam się powiedzenia:
"Stay away from negative people, they have problem for every solution."

8. Twoja ulubiona książka, film, serial?
Wszystkie części Harry'ego Potter'a, serial "Desperate Housewives" a film? nie jestem w stanie wymienić jednego ;-)

9. Twoja ulubiona restauracja to?
Donatello ? :D

10. Twój ulubiony kosmetyk to?
Podkład Studio fix fluid z MAC.

11. Jaka jest Twoja największa fobia?
Pająki i wysokość.


Niestety jedyny blog jaki śledzę i obserwuję to : moniabednarczyk : dlatego nominacja wędruje do niej i oto 11 pytań na które chciałabym byś odpowiedziała ;-)
1. Książka czy film?
2. Lubisz być w centrum uwagi?
3. W jakim kraju i dlaczego chciałabyś mieszkać?
4. Co sprawia Ci największą radość?
5. Ulubiona firma kosmetyków?
6. Ulubiony gadżet, zabawka dla Twojego dziecka którą możesz wszystkim polecić?
7. Co Ci daje blogowanie?
8. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
9. Co rozumiesz przez słowo MIŁOŚĆ?
10. Najważniejsza osoba w Twoim życiu?
11. Czy jest coś co zmieniłabyś w sobie?

To by było na tyle ;-) a teraz obiecuję, że dużo się tu zmieni, przede wszystkim zacznę bardziej i uważniej śledzić blogowy świat, oraz notki będą pojawiać się znacznie częściej ;-) Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. No to z niecierpliwością czekam na nowe posty! Pozdrawiam i caluje z deszczowego UK :-D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Podczytuję i podglądam was na instagramie od jakiegoś czasu, ale nigdy się nie odzywałam ;) Jesteście super sympatyczną rodzinką i bardzo was lubię! Czekam z niecierpliwością na rozwój bloga. Odnosząc się do wpisu - polecę mój ulubiony blog: Mrs Polka Dot. Tematycznie myślę że was zainteresuje - kobitka ma dwie córki (6 lat i prawie rok). Pisze świetne teksty, nie tylko o macierzyństwie. To jak wygląda jej mieszkanie (kuchnia!) to kosmos - sami sprawdźcie ;) Nie jest to jakaś reklama, poprostu uwielbiam babkę :) Pozdrowienia dla całej rodzinki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za tak miłe słowa, wiele dla nas znaczą ;*

      Usuń