czwartek, 25 czerwca 2015

5 ulubionych bronzerów + Swatch'e

Codziennie kurierzy dostarczają nam kolejne paczki z naszymi zakupami z ebay'a, więc jesteśmy już coraz bliżej zakończenia misji: wyprawka ;-) Nie mogę się już doczekać, aż dopniemy wszystko na ostatni guzik i odetchniemy czekając na ten najważniejszy dzień!
Dziś powrócę do jednego z moich ulubionych tematów, bo przedstawię wam swoich 5 ulubionych bronzerów. Jak dla mnie, bronzery i ogólnie konturowanie twarzy, to nieodzowny element w makijażu, a teraz w ciąży, kiedy moja buzia znacznie się zaokrągliła, jeszcze bardziej doceniłam ten kosmetyk w praktyce.
Tak się złożyło, że każdy z bronzerów, które przedstawię jest z innej firmy, postaram się też podpisać gdzie dany produkt kupiłam i w jakiej był cenie.

Muszę też dodać, ale z resztą będzie można to zauważyć w dalszej części posta, wolę matowe bronzery, nie lubię rozświetlać się nimi, do tego w zupełności wystarczy mi rozświetlacz ;-)

Kolejność przypadkowa ;-)

Bronzing Powder by H&M w odcieniu Dark Tan
cena: £2,99 za 8,5g produktu
Kupiłam ten bronzer prawie dwa lata temu całkiem przypadkiem, bo stojąc już w kolejce do kasy w H&M... ale pokochaliśmy się dopiero niecały rok temu, kiedy to zaczęłam go namiętnie używać. Okazał się świetny, polecam! A cena powala ;-)

"Hoola" Benefit
cena: £23,50 za 8g produktu
Kupiłam go w Debenhams, pamiętam że szłam kupić rozświetlacz Watt's up, no i gdy pani nałożyła mi go na twarz, zaproponowała też że doda trochę konturu, efekt tak mi się spodobał, że wyszłam z dwoma produktami... Jestem bardzo z tego bronzera zadowolona, niestety cena nie jest najniższa..

Contouring Blush & Bronzing Powder E.L.F.
cena: $3 / £1,90 za 8,4g produktu
Zamówiłam go na iHerb.com, dlatego cena w dolarach, jak wiemy elf jest śmiesznie tani, a niektóre z kosmetyków nie są najgorsze, tak jak dla mnie ten bronzer (róż też jest całkiem całkiem ;-)) oba posiadają drobinki ale mimo to bardzo ten produkt lubię, często go używam w ciąży ;-)

Face Form Contouring and Blush Palette Sleek w odcieniu Medium 374
cena: £9,99 za 20g produktu
Zakupiłam go gdy w Boots'ie wstawili szafę Sleek'a. Bronzer jest po prosu boski, perfekcyjny mat, ciemny brąz którego intensywność możemy budować. Obok widzimy też rozświetlacz oraz rozświetlający bronzer, których raczej nie często używam. Ale sam bronzer na szóstkę z plusem ;-)

"Bahama Mama" The Balm
cena: €15 / £11 za 7.08g produktu
Tego produktu chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, bardzo chciałam mieć ten bronzer od dłuższego czasu, ale kupiłam go dopiero podczas naszej podróży poślubnej w Hiszpanii, gdzie produkty The Balm można dostać stacjonarnie. Co tu dużo pisać, perfekcyjny bronzer ;-)

Na koniec przygotowałam też dla was swatch'e by porównać wszystkie bronzery.

Posiadacie któryś z w/w bronzerów? Jakie są wasze ulubione?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz