sobota, 15 listopada 2014

Hair change

4 października wybrałam się do fryzjera by co nieco zmienić w swoim wyglądzie. Od dłuższego czasu marzylo mi się rozjasnienie wlosow, lecz mialam watpliwosci, czy kolor bedzie mi pasował, dlatego zdecydowalam sie na ombre, bo wg mnie jest to najlepsza metoda na przywykniecie do nowego koloru włosów, gdyz wlosy sa jasniejsze, a zarazem pozostajemy przy swoim kolorze przy skórze glowy.
Wybrałam salon Forde Hair. Jeśli ktoś mieszka w Brighton lub okolicy, to polecam w 100% !
Cały zabieg był przyjemny, jedna część była bardzo bolesna! Rozczesywanie wcześniej natapirowanych włosów ;-) Pracownicy świetni, nic tylko polecić ;-) Nie oczekiwałam, że moje włosy tak nagle będą super jasne, ale mimo wszystko jestem zadowolona z efektu, nie zauważyłam by rozjaśniacz je zniszczył, faktura włosa wydaje się niezmieniona, z czego jestem zadowolona, w salonie zaopatrzyłam się również w specjalistyczny szampon i maske do włosów. Umówiłam się już również na drugą sesję 6 stycznia, podczas której rozjaśnię już całość włosów ;-)
Powyżej moje włosy przed wyjściem do fryzjera.





A skoro już o zmianach mowa, to przedwczoraj byłam u kosmetyczki i muszę się pochwalić moimi nowymi pazurkami, w któych się zakochałam ;-)

Pozdrawiam!

2 komentarze: