środa, 7 maja 2014

Ziajowy haul zakupowy !

Hej!
Ponad tydzień temu przyszła do mnie paka którą zamówiłam ze sklepu internetowego KAMYK . Dziewczyny z UK mogą tam znaleźć polskie kosmetyki takich firm jak: soraya, ziaja, aa czy eveline. Mnie osobiście interesowała tylko ZIAJA bo ją uwielbiam <3
Na przesyłkę nie czekałam długo, bo tylko 3 dni. Podczas oczekiwania odebrałam również telefon od przedstawiciela firmy który powiedział mi, że jednego z produktów nie posiadają w tej chwili na magazynie i zaproponował mi inny zapach. Przyjemna obsługa i ogromna łatwość zamawiania.


Żel pod prysznic z serii Ziaja kids o zapachu cookies and vanilla ice creams

A to dla mojego Dawida który uwielbia maziajki ;p i to właśnie ten produkt został mi zaproponowany zamiast chcianego przez nas mydła o zapachu coca-coli ;-)

Tonik i mleczko w jednym z koziego mleka. Uwielbiam wszystko z ziaji co jest z koziego mleka, ten zapach i ogólnie kosmetyki są super. ;-)

Płyn do higieny intymnej z serii mamma mia, wybrałam ten z powodu pompki ;-)

Cała seria masła kakaowego: szampon, odżywka i maska do włosów.



Krem na dzień i na noc z olejkiem avocado. Jest przeze mnie używany na noc od tygodnia i jestem bardzo zadowolona ;-) No i cudownie pachnie.

Krem do stóp.

Mój ulubiony krem do twarzy masło kakaowe ;-)

Krem wygładzający 25 plus.

W paczuszce znalazłam również dwie próbki kremu na dzień z koziego mleka firmy Eveline, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować ;-)

Jestem zadowolona z paczki, bo bardzo lubię ziaję i brakowało mi jej troszkę ;-) Na dodatek za przesyłkę nic nie zapłaciłam! polecam wszystkim mieszkającym w UK stronę KAMYK.CO.UK

Zdjęcie z poniedziałkowego spaceru !
Pa ;-)

6 komentarzy:

  1. Sama bardzo lubię produkty Ziaji i często do nich wracam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Ziaję za ich ceny i jakość :) Oczywiście są produkty, które lubię bardziej i mniej ale ogólnie firma jest dla mnie na plus :) Kakaowa seria jest świetna ! Polecam również masło kakaowe poprawiające koloryt skóry. Do opalania jest świetny i działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam, dzięki Twojemu poleceniu masło kakaowe i rzeczywiście jest niesamowite :-)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki Ziaja :)

    Krem do twarzy masło kakaowe używałam i byłam zadowolona... Pachnie bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja ma niektore serie swietne jedna z nich jest moja ulubiona kozie mleko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wraz z moją mamą również posiadamy wiele kosmetyków ziaja jednak ja osobiście uwielbiam kozie mleko, idealny na suche bądź zmarznięte podczas zimy ręce :) :* http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń