poniedziałek, 12 maja 2014

Promocyjne szalenstwo, czyli mix and match !

Chcialam wam podziekowac za ponad 1000 wyswietlen bloga i 4 obserwatorow, mam nadzieje ze bedzie was wiecej ;-) W moim pieknym miescie pogoda zaczyna byc juz 'plazowa' wiec juz nie moge sie doczekac, by przyszedl taki dzien zebym juz mogla poplywac w morzu ;-) a jak w waszych miastach?

Jakis czas temu skonczyl mi sie korektor i chcialam tez kupic jakis matowy bronzer, wiec wybralam sie do drogerii Superdrug, upatrzylam sobie co chcialam ale stwierdzilam ze kupie jutro (nie wiem czemu ;p) nastepnego dnia okazalo sie, że jest promocja mix and match, bardzo czesto wystepujaca w angielskich szafach drogeryjnych, co oznaczało że kupując dwa produkty (nie koniecznie jednej marki) to trzeci (najtanszy) dostajemy za darmo. Czyli jak latwo sie mozna domyslec nie tylko korektor i bronzer wpadl w moje rece ;-) Tak nawiasem mówiąc to w Bootsie przez prawie 80% czasu jest promocja tego typu ;-)

Rimmel Natural Bronzer kolor 025 Sun Glow  £5,59 - kolor podchodzi pod pomarancz, jest generalnie bardzo ciemny, więc będę musiała poczekać aż się troszkę opalę ;-)


Rimmel Shadow Stick kolor 103 pure turquoise by Kate Moss £4,49 - najtrudniej bylo mi sie zdecydowac na kolor, poniewaz byly one przecudowne!



Rimmel Colour Rush Balm Coral £5,99 - cudowne kolory, nigdy nie wierzylam w pomadki w kredce, ale musze przyznac, ze jestem zachwycona, na dodatek nawilza usta ;-)



Rimmel Scandaleyes Waterproof Gel Liner by Kate Emerald £6,99 - obawiam się, że przepłaciłam, bo po pierwszym uzyciu zrazilam się do samej juz konsystencji zelu, a moze to wina dołączonego pędzelka? Dam jeszcze jedną szansę z innym pędzelkiem ;-)


Maybelline NY Dream Touch Concealer kolor 01 ivory £6,99 - jest to już drugie moje opakowanie, uwielbiam ten korektor jestem bardzo zadowolona ;-)


Rimmel Lasting Finish Foundation kolor 100 ivory £7,99 - bardzo lubie podklady z rimmela, mam jeszcze jeden Wake Me Up z którego również jestem zadowolona, ten do tej pory też spisuje się świetnie, polecam ;-)


To wszystko z makijazowych szaf. Z tych 6 produktów, nie musiałam płacić za dwa najtańsze czyli za bronzer i za turkusowy cień do powiek w kredce, zoszczędzone £10 ;-)

Była również druga promocja na pędzle z Barry M. przy zakupie jednego, drugi był za połowę ceny, więc kupiłam dwa + jeden Superdrugowy ;-)

Barry M. Powder Brush pb14 £5,99

Barry M. Blusher Brush blb14 £4,99 czyli £2,50

I ostatni ale wcale nie najgorszy! Blending Brush £1,99 

Jak widać większość produktów jest firmy Rimmel, jakoś teraz zdałam sobie z tego sprawę ;-)
Macie któryś z tych produktów? A może jest coś co chciałybyście polecić?

3 komentarze:

  1. Nie używałam jeszcze pomadek w kredce...

    Cień do powiek ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredka do oczu ma prześliczny kolor :) Strasznie jestem ciekawa jak prezentuje się na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym bronzerze słyszałam dużo dobrego - dla mnie jednak byłby za ciemny.

    OdpowiedzUsuń