środa, 14 maja 2014

Primark'owe drobiazgi - zakupy

Dzisiaj mam wolny dzień od pracy więc zaraz od rana poleciałam załatwiać parę spraw na mieście, moim ostatnim przystankiem miał być primark, żeby kupić skarpetki, bo po ostatnim praniu stwierdziłam, że nie dosyć, że wszystkie są pogubione to jeszcze dziurawe i niedoprane ;p ale oczywiście co? primarkowej reklamówce znalazło się więcej rzeczy niż tylko skarpetki ;-)
Ciuchów nawet nie oglądałam bo nie przepadam za ubraniami z primarku. Kupuję tam czasami jegginsy, basic koszulki, bieliznę, pidżamki i stroje kąpielowe ;p Dlatego też dzisiaj same duperele wpadły w moje ręce ;-) No to zaczynamy!

21 par skarpetek ;-) - w końcu po to poszłam!

Opaski do włosów, jedną koronkową białą z kwiatkami i 5-pak zwykłych z ząbkami bo moje co przywiozłam z PL mi się gdzieś zapodziały ;(


15-pak aplikatorów do cieni, ja jednak potrzebuję ich do blendowania na powiece ;-)

2 pary kolczyków:


Pozłacana bransoletka z serduszkiem <3

Pęk kolorowych gumek do włosów z perełkami.

....i dwa naszyjniki ;-)


Lubię takie dodatki, a w primarku zawsze jest duzy wybór + najniższe ceny. Trudno się nie skusić na takie małe zakupki ;-)

3 komentarze:

  1. Fajne zakupy tez bym wybrała sie do Primarka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w Polsce nie ma Primarka :) Przeurocza jest ta bransoletka z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę dostępu do Primarka ;))

    OdpowiedzUsuń