sobota, 25 października 2014

Time to do something.. college?

Hej wszystkim! U mnie za oknem typowa angielska pogoda, ale przynajmniej nie jest zimno, a wolę deszcz niż zimno i śnieg. Co za tym idzie w domu dużo ciepłej kawy i herbaty oraz czasu spędzanego przed laptopem oglądając seriale i filmy - to lubię ;D 
Jako że szalony rok za nami - oszczędzanie i przygotowania do ślubu, teraz można już pomyśleć o czymś więcej, o czymś innym. Jak można się domyślić uwielbiam kosmetyki, make-up i ogólnie beauty stuff, dlatego też mam w planach pójść do college by studiować Beauty Therapy ;-) Chciałabym zacząć może od września, a w międzyczasie by jeszcze lepiej czuć się z angielskim zrobić sobie kurs z języka, który przygotowałby mnie pod mój kierunek, bądź po prostu dodałby mi więcej pewności siebie, ponieważ zdanie ludzi dookoła, że spokojnie ze mną mozna rozmawiac w języku angielskim mi nie wystarcza ;p Także na dniach idę do collegu by zapisać się na egzamin wstępny i po nim będą mogli mnie przyporządkować do odpowiedniego poziomiu języka i się zacznie.
Beauty Therapy można zrobić 3 levele,
1 level zawiera: 
  • Make-up
  • Facials
  • Manicure & Pedicure
  • Health and Safety
  • Reception
  • Anatomy & Physiology
  • Functional skills (depending on your GCSE grades)
2 level:
  • Make-up
  • Facials
  • Eye treatments
  • Waxing
  • Manicure
  • Pedicure
  • Health and Safety
  • Reception
3 level:
  • Health & Safety
  • Promoting additional goods & services
  • Contributing to the financial effectiveness of the business
  • Body Massage
  • Body Electrical
  • Facial Electricals
  • Epilation
  • Indian Head Massage
  • Massage using pre-blended aromatherapy oils
Jest to coś co mnie bardzo interesuje i w co chciałabym pójść tak czy inaczej ;-) Z tym że jeszcze nie wiem czy nie będę chciała tego robić part-time, ponieważ przecież pracuję ;-) Wszystko się okaże jeszcze, na razie angielski przede mną ;-)
A wy studiujecie coś? albo jest coś co bardzo chciałybyście robić?

2 komentarze:

  1. fajnie,że masz w planach studiowanie bo na pewno Ci się to przyda,a jeszcze fajnie,że będziesz robiła to co ci odpowiada,co Cię interesuje bo błędem jest robienie czegoś czego nie lubimy ;) sama zaczęłam studia w kierunku zarządzanie połączone z administracją ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plan, trzymam kciuki :D Ważne żeby robić to co się lubi :) Sama bym chętnie ogarnęła coś w tej tematyce ale póki co zarządzanie - handel i marketing ;) A z angielskim to chyba nie będziesz miała problemów :) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń