wtorek, 21 października 2014

Glossybox unboxing pazdziernik 2014

Kilka dni temu dotarł do mnie październikowy Glossybox, oczywiście jak co miesiąc nie mogłam się już doczekać, by zobaczyć co jest w środku ;-) 
Dla przypomnienia jest to co miesięczna subskrypcja pudełeczka z kosmetykami, za którą płacimy £10 każdego miesiąca i otrzymujemy pudełko w którym znajdujemy 4-5 kosmetyków - niespodzianek ;-)
W tym miesiącu nastąpiła pewna zmiana, od tego momentu, karteczka z wypisanymi kosmetykami znajdująca się w pudełku będzie wysyłana drogą elektroniczną. Dobrze czy źle, mnie to nie przeszkadza ;-)





 1. Yves Rocher France, Quelques Notes D'Amour
5 ml of product
price: £33 for 30ml
Jest to 5ml próbka perfum, wyląduje w mojej torebce, zapach wielce nie powala, sama bym go nie wybrała jeśli chodzi o 'pierwsze wąchnięcie' ;-) może z czasem się polubimy?

 2. Ciate London, Paint Pot
full size product
price: £9 for 13,5ml
Czarny lakier do paznokci.. powiedziałabym coś na jego temat gdybym tylko mogła go otworzyć! Jest strasznie mocno zakręcony/zaklejony (?) nie można go ruszyć ;/ także nic niestety na jego temat nie powiem, ale jak widać opakowanie jest słodkie ;-) i cena też niczego sobie.

 3. So Susan Cosmetics, Flutter Mascara
full size product
price: £14,95 for 4ml
Jestem ciekawa jak się sprawdzi, bo jest to już drugi produkt tej firmy ktory znalazlam w Glossybox i powiem szczerze, że róż który już posiadam jest jednym z moich ulubionych, czy to samo będzie z maskarą? Zobaczymy ;-)

 4. Rimmel London, BB Cream Matte
8 ml sample
price: £6,99 for 30ml
Kolor jest niestety bardzo jasny, najwyzej poczekam może zblednę w zimę ;-) Chętnie bym go wypróowała ponieważ ma być matowy, a kremy BB kojarzą mi się z rozswietleniem buzi.

 5. Nuxe, Creme Fraiche De Beaute Mask
full size product
price: £19,50 for 50ml
Ostatnio szukałam jakiejś fajnej maseczki do twarzy i tu nagle znajduję coś w Glossybox ;-) nie jest ona wcale najtańsza i otrzymujemy tutaj full size product, jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi!

6. Etre Belle Cosmetics, Liplift Peel
full size product
price: £10 for 15ml
Jest to peeling na okolice ust, ciekawa sprawa, nigdy nie zastanawiałam się nad robieniem peelingu w tym miejscu (nie licząc peelingów całej twarzy). Tutaj również full size product, wypróbujemy zobaczymy ;-)

Jak widać w tym miesiącu aż 4 full size produkty plus 2 próbki, jestem pozytywnie nastawiona na wypróbowanie wszystkiego by zobaczyć co z czym i jak ;-) A teraz szybkie podsumowanie produktów full size.

Subskrypcja Glossybox: £10
Łączna wartość produktów: £53,45 !

Nieraz się opłaca ;-)
Używałyście jakiś w/w kosmetyk? Słyszałyscie o tych kosmetykach?

5 komentarzy:

  1. Maseczki do twarzy zazdroszczę, chętnie bym ją wypróbowała :D Lakier z Ciate mam jeden i jest całkiem przyzwoity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizualnie pudełko nie powala ;) Ale czekam na Twoje wrażenia po używaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba sie skusze na glossyboxa tez.

    OdpowiedzUsuń