sobota, 14 czerwca 2014

Projekt denko #1

Hej! Od jakiegoś czasu postanowiłam zbierać do reklamówki zużyte opakowania po kosmetykach, by później uruchomić projekt denko, tak więc jestem ;-) Myślę, że jest to fajna sprawa nawet i dla mnie na przyszłość, będę mogła wrócić dotych postów za parę miesięcy i przypomnieć sobie o jakimś produkcie wartym uwagi. Także, zaczynamy !

Nie uzbierałam tego jakoś specjalnie dużo ale 9 produktów wystarczy na pierwszy projekt denko ;-) Chciałabym wam przybliżyć każdy produkt, podam jego cenę, gdzie go kupiłam, jak się sprawował i czy kupię go ponownie?

Dove Colour Radiance Leave-In Conditioning & Care Spray
kupiony w: Superdrug (UK)
cena: £1,49 za 200ml (był w promocji za pół ceny)
Pisałam o nim TU. Bardzo się z nim polubiłam, używałam go zawsze po umyciu włosów a czasami nawet i na suche bo zapach był cudowny. Mgiełka nie obciąża włosów czyli nie sprawia, że są one tłuste.
Myślę, że spokojnie kupię następną buteleczkę.

 Batiste Dry Shampoo Blush Floral & Flirty
kupiony w: Sainsbury's (UK)
cena: £4,99 o ile się nie mylę za 400ml (wielka butla)
Zacznę od tego, że pielęgnacja moich włosów i odświeżanie ich nie bazuje na suchym szamponie ;-) Używam go niezbyt często, zazwyczaj do odświeżenia grzywki. Pamiętam jak kiedyś czasami dwa razy dziennie myłam grzywkę w zlewie... teraz już nie muszę ;-) Polecam, bo działa. Musimy uważać by nie 'przysiwić włosów' ale wszystko da się wyczesać ;-)
Już mam kolejną tak samo dużą butlę tylko o innym zapachu ;-)

 Soap&Glory Whipped Clean Shower Butter
kupiony w: Boots (UK)
cena: £8 za 250ml
Zapach cudowny, konsystencja ubitej śmietany. Nigdy nie spotkałam się z czymś o takiej konsystencji. Super wydajny, świetnie nawilża ciało i zapach jest odczuwalny na skórze jeszcze kilka godzin po użyciu.
Zdecydowanie kupię kolejną tubkę ;-)

Avene Eau Thermale Thermal Water Spray
kupiony w: Boots (UK)
cena: £3,15 za 50ml
Była to moja pierwsza styczność z wodą termalną, dlatego wybrałam malutką buteleczkę by sprawdzić jak to działa ;-) No i działa świetnie, super orzeźwia buzię, idealna do zabrania do torebki, na upalne dni. Polecam jak najbardziej.
Już w międzyczasie zakupiłam 300ml butelkę tej wody.

 Soap&Glory Flake Away Body Scrub
kupiony w: Boots (UK)
cena: £2,50 za 50ml
Chciałam kupić duży Scrub ale nie mogłam się zdecydować na żaden, więc kupiłam wtedy dwa małe słoiczki po 50ml każdy, ten i jeszcze inny który już dawno zużyłam. Ten wygrał tak czy siak i mam zamiar zakupić 300ml słój. Świetny peeling, zapach cudowny, bardzo mocno ściera, polecam!
Zdecydowanie kupię następny, ale w tym przypadku pełnowymiarową wersję ;-)

 Nivea Daily Essentials Oil Free Moisturising Day Cream for Oily & Combination Skin
zakupiony w: Boots (UK)
cena: £3,99 za 50ml
Bardzo się z nim polubiłam używałam go codziennie pod makijaż, spisywał się świetnie, nie zatykał porów, zapach przyjemny, czego chcieć więcej? ;-)
W przyszłości gdy skończą się moje zapasy kremów, na pewno znajdzie się dla niego miejsce.

 Maybelline NY Dream Touch Concealer Ivory 1
kupiony w: Superdrug (UK)
cena: £6,99
Spisywał się dobrze, mam drugie opakowanie, ale już go nie kupię bo znalazłam lepszy i tańszy korektor który go zastąpił.
Nie kupię kolejnego.

 BeBeauty Płyn micelarny do demakijażu i tonizacji twarzy i oczu
zakupiony w: Biedronka (PL)
cena: 4,49 zł za 200ml
Przyjemny zapach, nie zmywa zbyt dobrze makijażu, ale w porównaniu do mleczka z tej firmy nie uczula. Ja zwracam uwagę na to, bym nie musiała używać 10 płatków kosmetycznych by w końcu zmyć makijaż oczu czy twarzy, w tym przypadku niestety tak było, a tu nie o to chodzi. 
Nie zakupię kolejnego opakowania.

MaxFactor False Lash Effect Mascara Black
zakupiony w: Superdrug (UK)
cena: £10,99
Nie zrobiła mi krzywdy, fajna gruba silikonowa szczotka. Tusz się nie osypywał.
Myślę, że mogłabym do niej wrócić.

To by było na tyle z mojego pierwszego projektu denko, dajcie znać, czy jest sens robić serię takich postów i czy oczywiście używałyście/używacie któregoś z w/w kosmetyków?

7 komentarzy:

  1. fajne są takie denka,lubię podpatrywać u innych co się sprawdziło a co niekoniecznie ;)
    mam ten micel z biedronki,i dla mnie jest w miarę w porządku.
    fajnie ,że masz możliwość kupienia fajnych rzeczy,nie będących dostępnych w Polsce za przyzwoite pieniądze-tego wszystkim mieszkającym za granicą zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie płyn BeBeauty sprawdza się idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Batiste Soap&Glory Avene i Be Beauty uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Soap&Glory Whipped Clean Shower Butter chętnie bym spróbowała, jeśli ma ową konsystencję ;)
    obserwujemy? www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bebeauty uwielbiam ze wzgledu na skład !

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wody termalnej z Avene też jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super denko !! Chętnie bym wypróbowała kosmetyki Soap&Glory ♥

    OdpowiedzUsuń