czwartek, 26 czerwca 2014

Niedługo do Polski - co kupić?

Hej, 9 lipca wybieramy się z narzeczonym do Polski na 8 dni by podopinać na ostatni guzik sprawy związane z naszym ślubem, który odbędzie się już za 92 dni ! Z tej okazji chciałabym stworzyć listę kosmetyków i innych rzeczy które chciałabym kupić w Polsce. Ostatni raz byłam w Polsce w styczniu i pamiętam, że tyyyle planowałam kupić, a w ostateczności przywiozłam parę kosmetyków z Ziaji, żele z BeBeauty (Biedronka) i Tisane do ust ;p Tym razem chciałabym zapisać sobie wszystko, by o niczym nie zapomnieć.

Po pierwsze - proszę Was o pomoc, o to, byście poleciły mi co warto wypróbować, co nie jest dostępne tutaj w Anglii. Na pewno chcę sobie przywieść znów moje niezastąpione Tisane do ust bo to przywiezione na początku roku już się kończy. Kolejnymi kosmetykami będą żel micelarny do mycia buzi z Biedronki i peeling do twarzy z tej samej firmy BeBeauty.

Co do włosów? - Słyszałam o maseczce do twarzy z Joanny, nie pamiętam dokładnie którą, ale podobno świetnie się spisuję, więc się rozejrzę. - Jakieś sugestie?
Jedwab w płynie z Green Pharmacy - też wiele dobrego słyszałam, więc umieszczam go na swojej liście.

Twarz? - pędzel do malowania kresek z Catrice, tutaj nie mogę znaleźć nic fajnego do malowania kresek, a o tym pędzelku także się nasłuchałam pozytywnych opinii.
Może jest jakiś tusz do rzęs, cienie do powiek, podkład czy bronzer który chciałybyście umieścić na mojej must have liście? ;-)

Książka? - Na pewno odwiedzę empik, bo kocham czytać książki, ostatnio chciałam kupić "Zaklinacz czasu" ale jakoś się nie zdecydowałam, czytałyście? Jesteście w stanie coś polecić?

Z góry dziękuję Wam, za propozycję i mam nadzieję, że będę miała w czym wybierać. Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. co do masek do włosów to polecam moją ukochaną maskę aloesową NaturVital,Wibo ma fajne kosmetyki no i tanie więc może w tej szacie znajdziesz coś dla siebie . Co do jedwabiu z GP to mam i na razie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak bede jechać do Polski to napewno emulsją do ciała dla kobiet w ciazy Babdream, Isana olejek do kąpieli , serum Bioliq i dermedic Hialuro, krem Alantan dermoline i pewnie cos z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. isana olejek do kąpieli, tusz do rzęs Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam jedwab w płynie z GP :-)
    Odżywkę z Garnier Ultra Doux Avocado lub Odzywkę Nivea Long Repair.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o maski do włosów, to ja polecam gorąco maski Biovax L'Biotica - są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń