czwartek, 12 czerwca 2014

Love Me Beauty Maj 2014

Hej!
Zaraz po Glossybox'ie zamówiłam podobny - Love Me Beauty. Subskrypcja polega na tym samym co glossybox, z tą różnicą, że wiemy co dostaniemy, mamy do wyboru jeden z trzech pakietów - zazwyczaj wszystkie produkty są takie same tylko różnią sie kolorami/zapachami/smakami. Subskrypcja kosztuje £10 i można ją "zamrozić" czyli na początku każdego miesiąca decydujemy czy w danym miesiącu chcemy otrzymać paczkę, ja na miesiąc czerwiec wstrzymałam się z subskrypcją tego boxu, bo nic nie przypadłoby mi do gustu. Nie ma co dalej się rozpisywać, pokażę wam co znalazłam w środku.




1. Tea Pigs - Tea in "Chocolate Flake Tea"
ilość: 3 saszetki
cena: £0,65 each - £1,95
Jestem wielką miłośniczką herbat, więc byłam ciekawa jak smakuje czekoladowa herbata.. ale nic szczególnego ;-)

2. Lord&Berry - Smudge Proof Eyeliner in "Sand"
cena: £8,50
Jeszcze go nie wypróbowałam, ale kolor strasznie mi się podoba, taki ciemny brąz, bardzo naturalny.

3. Raw Skincare - Natural Lip balm in "Hint of Mint"
cena: £1,98
Jest świetny, ma zapach mięty, więc przyjemnie mrozi usta, polecam ;-)

4. Nail Girls - Nail Polish in "Nude Pink"
cena: £13,50
Kolor jest bardzo trafiony w mój gust, wiele czytałam o lakierach z tej firmy i zaraz prawdopodobnie pomaluję nim paznokcie by się przekonać czy to prawda ;-) No i cena... jest 2-3 razy droższy od Essie... zobaczymy co to będzie ;-)

5. GO Stationery - Pocket Notebook Set in "Vintage Ditsy"
cena: £5
Trzy słodkie notesiki, jeden już jest w użyciu przeze mnie, nie zmarnują się ;-)

PODSUMOWANIE CENOWE:
Subskrypcja Love Me Beauty: £10
Wartość produktów: £30,93

Pudełko mi się całkiem podobało jak za taką małą cenę, w życiu nie kupiłabym tak drogiego lakieru, a jak mi się spodoba... to kto wie ;-)
To by było na tyle! Próbowałyście któregoś z kosmetyków? ;-)

9 komentarzy:

  1. nie znałam wcześniej tych kosmetyków.
    Myślę,że pokuszę się o stwierdzenie,że to pudełko jest lepsze niż glossybox przynajmniej polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten miętowy balsam do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. balsam o zapachu mięty suuper sprawa, chętnie bym taki przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Notesiki są przesłodkie :-) napisz koniecznie jak sprawuje się lakier. Właśnie, może jakaś recenzja lakierów, których używasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny BOX - jego zawartość na pewno by mnie zadowoliła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wzory notesików :D
    http://dominatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń